Kleerkast uitbreiding: de broek

/
7 Comments
Een broek voor mezelf.
Een leuke loszittende broek. Ideaal voor op het werk.
Of in de zomer met een sleffertje onder. :-) Ik ben er klaar voor!
Omdat ik steeds geen foto's kan trekken van mezelf heb ik enkel foto' s van op kapstok.
Vandaag niet! Ik trok mijn ventje uit onze voordeur en daar, vlak voor ons huis verplichte ik hem foto's te nemen. Al een geluk is ons uitzicht super!
Helaas nog geen echte foto's. Deze zijn met de gsm getrokken zonder enig nadenken.
Het schandalige van dit verhaal: mijn ventje is fotograaf in bijberoep!
Voor het trekken van foto's moet ik duidelijk nog een ritme vinden. Iemand tips?
Patroon: knipmode
Stof jeans: Stoffenspektakel
Stof beleg: blender vintage shop
Knopen: van mijn grootmoeder


You may also like

7 opmerkingen :

  1. Leuke broek geworden!! zalige knoopjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe broek! Weet je nog welk model uit welke knipmode het was?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een oudere knipmode die ik ooit in een rommelbak vond. Hij is van januari 2011. Eentje dat volledig gaat over de perfecte broek voor jou. Ik maakte model 3.

      Verwijderen
  3. Heel leuk met mooie afwerking om blij van te worden. Daar ga je nog veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die is schoon! --krijgt- plots-een-dit-wil-ik-ook-gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen