kleedje: iets om mij te herkennen!

/
1 Comments
Mijn petekindje doet zijn plechtige communie!
Hij wordt echt groot!Wat gaat de tijd snel.

Ik herinner me nog wanneer ik hoorde van zijn geboorte.
Mijn GSM ging af in de klas, (ik was nog maar 16) ik kreeg er uiteindelijk strafstudie door. (Het was niet de eerste keer)
Maar het kon me niet schelen!
Ik was meter geworden!

Nu is hij groot en stoer! Het wordt feest!
Zijn cadeautje toon ik jullie later!

Eerst meer over mezelf!

Ik maakte een kleedje, een retro en braaf kleedje.



Door de roosjes, het lichte stofje, het peter pan kraagje en het kantje krijg ik eerder het gevoel dat ik een groot communiekleedje voor mezelf maakte! :)

Maar ik vind het geslaagd. En mijn ontzettend mooie pumps maken alles wel  wat stoerder!

Enkele detailfoto's:





patroon: little miss y november dress
stof groen: stoffenspektakel
stof roosjes: stoffen kapellen

Zijn communie wordt gevierd op 4 mei.
Een drukke dag: het is in ons dorpje braderij, het is stoffenspektakel in antwerpen en nog een leuke beurs in diezelfde expo.

Tussen de kerk en het feest heb ik 4u, ik besloot dat ik deze beurs toch een bezoekje ga brengen.
Ik ga dus in dit kleedje (totaal overdressed) over dit marktje lopen. Het is een uniek stuk dus,... wie weet herken je me zo wel :)
Waarschijnlijk doe ik voor het marktje wel een eenvoudigere schoen aan! Mijn pumps zijn wat hoog, ik wil pijnlijke voeten vermijden.


You may also like

1 opmerking :