verjaardag neefje deel 3: het huispakje

/
0 Comments
In eerdere blogberichtjes kon je al lezen dat mijn neefje verjaart en dat ik me volledig heb laten gaan in  het maken van cadeautjes.
Dit huispak is het laatste stuk.

Ook kleine ventjes hebben leuke 'luie-zondag-hangkledij" nodig!
Dus dat maakte ik voor hem.

Ik blijf zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om voor die kleine mannetjes te naaien. Weinig stof nodig, fleurige overdreven mogelijkheden, kleine naadjes,...

Hij is kaatjesfan. Dus alles met een krokodille is "kaatje". Het stofje vond ik dus ideaal! Hij was er enorm tevreden mee!

Dit is wat ik maakte:




krokodillenstof: den boom in Lier
joggingsstof: stoffenspektakel
boordstof: veritas

patroon t-shirt: aangepast model van droomfabriek (fantastische blog met gratis patroontjes) 
patroon broek: de laatste knipmode, maar ik paste het volledig aan (het was origineel een gekleed broekje)


You may also like

Geen opmerkingen :