Nog een kleedje voor mezelf

/
2 Comments
Tijdens het drukke werken aan vele cadeautjes, wil ik toch regelmatig iets voor mezelf maken. Het lukte me om een tweede kleedje te maken.
In het nieuwe magazine la maison victor zag ik verschillende mooie kleedjes staan! Echt een aanrader vind ik.
Ik koos voor het eenvoudigste modelletje, rap klaar en toch leuk :)
Het patroontje was even puzzelen, ik twijfelde ook om er een rits in te plaatsen. Dankzij de lieve raad van lieselove die al eerder het kleedje maakte wist ik dat ik ook zonder rits in mijn kleedje ging raken. Al een geluk blogde ze eerder over haar fout die ze maakte met het patroon. Ik weet zeker dat ik dezelfde fout had begaan! Dus dankje wel :)
In plaats van de biais afwerking of de beleg koos ik voor een leren paspel.
Je ziet dat veel deze mode, en ik wou zo ook wel een kleedje :).
Zeer blij met het resultaat :)
Patroon: la maison victor
Stof: couponwinkel in lille
Paspel: topknop merksem


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Amai, jij laat er ook geen gras over groeien. Dat magazine is nog maar pas uit en jouw kleed is al klaar! Ik herkende het patroon meteen, omdat het ook op mijn 'to sew' lijst staat. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen