Doos voor mijn knopen

/
3 Comments
Mijn collectie oude knopen wordt steeds groter.
Ze zaten in bokalen maar dat was steeds een gedoe. Om de juiste te vinden moest ik ze steeds uitkappen.
Ik zocht dus een doos waar ik goed in kan rommelen.
Ik vond een oud knutseldoosje: learn to sew buttons. De inhoud trok op niet veel, toch gaf ik de volledige 50cent uit :)
Ik hield namelijk van de doos :)
Een paar gaten met een lintje door worden scharnieren. Dat en het strikje zorgen ervoor dat de doos niet zomaar open kan vallen.
Binnenin nog wat versiering en klaar :)


You may also like

3 opmerkingen :

  1. Prachtig! Jij hebt daar inderdaad al een mooie collectie bijeen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh schone doos! Ik ben ook fan van versleten dozen... op de rommelmarkt kijken ze vaak raar op als ik om de doos vraag en niet de inhoud ervan...

    BeantwoordenVerwijderen