te veel aan het doen?

/
3 Comments
Ik ben momenteel met verschillende projectjed bezig.
Een marktje, secret santa, kerstcadeautjes, mijn kleerkast aanvullen, kleedje voor de feestdagen, ringen, bloggen, postcrossing,...

De laatste weken barste ik van creativiteit, dus ik zocht uitdagingen op. Verschillende:

- secret santa: ik dien een pakje te maken voor iemand in de blogwereld. Meer mag ik er nog niet over vertellen
- marktje: binnenkort sta ik met een paar spulletjes op een mini kerstmarktje. Spannend.
- pakjes voor iedereen want de feestdagen komen eraan
- mijn eigen kleerkast want het wordt steeds kouder
- bloggen, postcrossing, ringen maken,...

Ik maak dus regelmatig kleinere projecten. Om te verkopen op het marktje of om cadeau te doen. Niet alles heeft al een vastgelegd doel.

Dit is wat ik de voorbije dagen afwerkte:

De toiletzak: stof kapellen, eigen patroon

Een eenvoudig kindershortje: stofje kapellen, eigen patroon

Een tweede boodschappentas: toile ciree akotee, eigen patroon

Als iemand vragen heeft over mijn patroontjes, afmetingen mag je het gerust vragen hoor. Leg alles graag uit.


Een aantal projectjes zijn dus afgewerkt nog vele op de to de lijst.
Het wordt spannend. 



You may also like

3 opmerkingen :

  1. Nou, als we dan toch zo vrij mogen zijn....ik zou wel een patroontje willen (of beschrijving) van die shopper! Niet om als shopper te gebruiken, maar als strandtas. Lijkt hij me ideaal voor.

    Heel mooi stofje trouwens van die tas, en ook het toilettasje is schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zolang het nog leuk blijft: blijven gaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het maar druk met je projecten! Het ziet er allemaal heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen