Rokje

/
2 Comments
Kindjes heb ik niet dus kinderkleedjes moet ik niet veel maken.
Helaas want het is wel leuk om te doen :)
Het vraagt niet veel stof en je kan je echt uitleven met kleurtjes en modelletjes.
Bij een kindje mag steeds net iets meer. :)
Mijn tijd van kindjes komt nog hoor! En nu kan ik al oefenen door kleedjes voor mijn neefjes en nichtjes te maken. :)
De sint bracht me stofjes van bobby sewing in mortsel en ik maakte een mini rokje voor mijn nichtje van 1,5 jaar.
Omdat ik zelf geen kleintje heb rondlopen om de maten op af te meten moest ik hulp gaan vragen bij een echte rokjes expert: juffra toertjes. Dankzij haar hulp geraakte ik er. Heel hard bedankt!
Straks wordt het rokje gegeven. Hopelijk past het :)


You may also like

2 opmerkingen :

  1. Heel erg leuk dat Petit Pan stofje! Ik zag daarstraks pas dat ik de Give Away had gewonnen. Sorry sorry voor de late reactie, maar ik vind het echt ontzettend leuk! Nu kan ik alleen nergens je emailadres vinden..Of ik verkijk me er gigantisch op. Mijn mail is stofwithlove@gmail.com. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Via via kwam ik op je blog terecht. Ik ga je volgen! Superleuk rokje trouwens! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen