restjes stof verwerken: magneetjes

/
1 Comments
Met de vele restjes stof die ik heb liggen, probeer ik steeds iets te maken.
Ik hou niet van weggooien, zeker niet van mooie stofjes, hoe klein ze ook zijn.

Met enkele maakte ik leuke stoffen magneetjes.
Met een badge maker maakte ik grote ronde,stoffen badges.
De pin verwijderde ik en ik kleefde er een magneet aan.

Dit zijn er al enkele, ik verpakte ze met speelkaart in een zakje, deze zijn een cadeautje voor een vriendin :)
(De foto is niet ideaal, binnenkort maak ik er nog enkele en zal ik trachten een beter fototje te trekken) 

Ik wil nog even mijn badge maker tonen. Ik zocht online naar zo een machine, vreselijk duur.
Uiteindelijk vond ik in de speelgoedwinkel het ultieme materiaal:
Kost bijna niets en werkt super handig (heel eenvoudig aangezien het eigenlijk voor kinderen is bedoeld).

Ik maak er ook voor badgekes mee voor pasgeboren kindjes, een badge met naam is een leuk detail om op een geschenkje te pinnen.






You may also like

1 opmerking :