Cadeau oudjes

/
0 Comments
Mijn ouderd zijn 30 jaar getrouwd! Best lang.
Zal ik dat ooit halen? Ik ben al 27 en nog niet eens  getrouwd.
Het zal dus nog even duren.
Tijd voor cadeautjes. Het was even nadenken, wat heb ik nog niet gemaakt?
Als kleinigheidje maakte ik een grote 30 met foto's van mijn oudjes ( zie foto 1)
Verder maakte ik een dekentje. Aangezien mijn mama houd van een dutje op de zetel.
Ik maakte een plaid, met foto's van de kinderen, kleinkinderen en aanhangsels.
Ik koos voor stof met een strakke print (ik maakte al eerder kussenslopen uit deze stof voor hen). Hun kleuren zijn rood, zwart en wit, dus daar hield ik me aan.
Dan valt het me op hoeveel ik verschil van mijn ouders, een dekentje voor mezelf zou eerder zijn met veel bloemen en leuke retro stofjes. Maar toch ben ik op veel vlakken hetzelfde en zie ik mijn oudjes doodgraag.
Ik ben dan ook dolgelukkig  want ze vonden mijn dekentje super.


You may also like

Geen opmerkingen :