/
0 Comments
Ik denk er al lang over na om een blog te beginnen. Momenteel ben ik een weekje in de Ardennen, ik zag dit als de ultieme moment.

Wat wil ik bereiken? Eigenlijk heb ik geen doel, ik wil gewoon mijn ervaringen delen. Ik ben verzot op naaien, kringloopschatten, knutselen en nog veel meer. Wanneer ik iets mooi gemaakt heb of een nieuw prulletje uit de kringloopwinkel heb opgepikt ben ik dolgelukkig.
Ik wil deze ervaringen delen. Helaas heb ik weinig mensen waar ik dit mee kan doen (versta me niet verkeerd, ik heb veel vrienden en een goed ventje, zij missen alleen vaak het creatieve gen :) )

Ik ben ver weg van mijn naaimachine dus ik kan niet vertellen over wat ik aan het maken ben. Ik wil toch enkele voorbeeldjes laten zien, zodat jullie een zicht krijgen op wat jullie kunnen verwachten.

  1.  Mijn logo, het prentje is een stuk van mijn tattoo, dus echt persoonlijk. 
  2. Een cadeautje voor een kleine spruit, samen met de vlaggetjes van 6
  3. Een slaaphemd, heerlijk om in te luieren
  4. Zakjes voor suikerboontjes, duveltjes voor de mannen. 
  5. Portemoneetjes
  6. 6 vlaggetjes 
  7. Een clutch, gemaakt uit een oud kanten kleedje van mijn grootmoeder. 
  8. Een beautycase 







You may also like

Geen opmerkingen :