Tuniek

/
0 Comments
 ** for English, see the grey, cursive parts** 

Voor de sewalong maakte ik een hele outfit. De vest en de sjaal liet ik jullie al zien.

Ik maakte ook een tuniek.

Tegenwoordig draag ik graag iets langere bovenkleding, met een skinny onder. Dus dit is er eentje dat veel gedragen gaat worden.



I’ve made an outfit for the sewalong. I already showed you my sweater and scarf. I also made a tunic.

Lately I like to wear longer shirts with a skinny jeans. So this shirt is going to be worn a lot!


The pattern


Ik heb dit patroontje al eerder gebruikt. Toen in een dikke tricot, waardoor het trui werd. Nu dus opnieuw maar dan als tuniek :-)
Alle info over het patroon vind je hier.



I already used this pattern. Then I made a sweater. 

The fabric

Ik gebruikte een heel soepel jeansstofje. Een van mijn favoriete stofjes. Ik kocht het in kapellen voor 7 euro/ meter. Ik hoop het er volgende keer terug te vinden, dan ga ik een voorraadje inslagen. :-)
Ik heb ook al een jumpsuit gemaakt uit dit stofje. 



I just a very flexible fabric. One of my favorite fabrics. I bought it in Kapellen for just 7 euro / meter. I hope it’s still there, so I can get me some stock.

I also made a jumpsuit out of this fabric.


You may also like

Geen opmerkingen :